CV

Witaj! Nazywam się Andrzej Polak. Na tej stronie poznasz mnie i moje umiejętności bliżej. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji – napisz do mnie!

o mnie

Jestem osobą kreatywną otwartą na ciągły rozwój. Wychodzę z założenia, że „kto nie idzie do przodu, ten się cofa”. Pomimo, że mam wykształcenie ekonomiczne, we własnym zakresie zdobywałem wiedzę i doświadczenie w Digital Marketingu.

Od zawsze moją pasją była twórczość graficzna. Z czasem i praktyką przekułem ją w bardziej użyteczne umiejętności jak fotografia na potrzeby ecommerce, grafika komputerowa oraz tworzenie stron internetowych o szerokim zastosowaniu.

We własnym zakresie szkoliłem się w zakresie marketingu aby usprawnić proces sprzedaży i nauczyłem się podstaw e marketingu w sieci (Google AdWords, Analytics, SEO, Facebook).

Zapraszam do zapoznania się z moim CV.

 

główne umiejętności

Fotografia produktowa

95%

Photoshop + Lightroom

90%

WordPress + Divi

85%

Google Ads + Analytics

80%

szkolenia

2018 Szkolenie Google Analytics Organizowane przez sprawny.marketing

2018 Szkolenie Google Ads Organizowane przez sprawny.marketing

2019 Szkolenie: Podstawy SEO Organizowane przez Semahead

edukacja

2004 – 2007 I Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Myślenicach. Profil: Matematyczno – Informatyczny

2008 – 2012 Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie Kierunek: Finanse i Rachunkowość. Specjalność: Finanse Przedsiębiorstwa, Studia Licencjackie

2012 – 2014 Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie Kierunek: Zarządzanie. Specjalność: Zarządzanie Kadrami, Studia Magisterskie

Czym się zajmuję

Prowadzenie sklepu online

Zadbam o Twój sklep internetowy. Przygotuję atrakcyjne opisy produktów zarówno do sklepu online jak i na potrzeby platform sprzedażowych – allegro, olx, ebay, amazon…

Grafika + zdjęcia produktowe

Wykonam zdjęcia bądź dokonam retuszu aktualnych zdjęć produktów. Zaprojektuję grafiki do sklepu online oraz na potrzeby kampanii reklamowych Google Ads, Facebook Ads.

blank

Prowadzenie kampanii reklamowych

Zaprojektuję i skonfiguruję kampanie reklamowe Google Ads pod kątem maksymalizacji sprzedaży. Dobiorę odpowiednie słowa kluczowe oraz treść reklam.

blank

Prowadzenie social media

Zadbam o profil firmowy na Facebooku. Wykonam spójny layout. Przygotuję profesjonalne posty z oryginalnymi grafikami przyciągającymi uwagę odbiorcy.

blank

Tworzenie stron internetowych

Wykonuję indywidualne strony internetowe na WordPress z dbałością o estetykę, optymalizację oraz SEO.

blank

Tworzenie wizytówek, ulotek...

Projektuję ulotki oraz wizytówki firmowe dbając o ich nowoczesny design oraz funkcjonalność.

blank

Dział rozwoju

Projektowanie oraz wdrażanie nowych produktów i rozwiązań. Wyznaczanie kierunku rozwoju firmy.

blank

Wsparcie sprzedaży

Planuję i wdrażam akcje promocyjne oraz analizuję ich efektywność. Dbam o pozytywne relacje z kluczowymi partnerami handlowymi.

Doświadczenie

1988

Birth

2011 - 01.2018

Praca w agencji ubezpieczeniowej:
KRZYSZTOF BAJER „UBEZPIECZENIA”
stanowisko: Osoba wykonująca czynności agencyjne

Zakres obowiązków:
• Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
• Realizacja planów sprzedażowych
• Znajomość środowiska prawnego z zakresu ubezpieczeń
• Opracowywanie analiz i raportów sprzedażowych
• Tworzenie baz danych potencjalnych klientów
• Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dotychczasowych
• Budowanie długoterminowych relacji z klientami
• Dbanie o jakość i poprawność wprowadzanych danych
• Zarządzanie bazami danych
• Kontrola stanu dokumentów oraz ich przepływu
• Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
• Tworzenie narzędzi wspomagających proces obsługi klienta oraz usprawniających pracę
• Koordynacja bieżącej sprzedaży pod kątem celów
• Odpowiedzialność za stan gotówki w kasie i prawidłowość przeprowadzanych transakcji
• Opracowywanie dokumentów rozliczeniowych

02.2018

Praca w firmie:
F.H. „KRYSTYNKA” Krystyna Drabik
stanowisko: Administrator sklepu online

Zakres obowiązków:
• Sprzedaż online poprzez Comarch e-Sklep
• Sprzedaż poprzez Allegro
• Sprzedaż poprzez OLX
• Tworzenie treści i oprawy graficznej sklepu
• Prowadzenie kampanii Google Adwords
• Prowadzenie strony na Facebook
• Kontrola stanów magazynowych
• Analiza ruchu na stronie poprzez Google Analitycs
• Fotografia produktowa
• Obsługa Comarch ERP Optima
• Komunikacja pomiędzy działami firmy

 

07.2018

Praca w fimie:
F.P.H.U. PARMAX s.c.
stanowisko: Specjalista ds. marketingu

Zakres obowiązków:
• Obsługa marketingowa partnerów handlowych
• Prowadzenie strony firmowej
• Przygotowywanie i nadzór akcji promocyjnych
• Fotografia realizacji drzwi
• Grafika na potrzeby strony oraz social media

08.2018 - nadal

Praca w firmie:
POL BRAM
stanowisko: Specjalista ds. marketingu

Zakres obowiązków:
• Prowadzenie firmowej strony internetowej
• Prowadzenie kampanii reklamowej Google Ads
• Wsparcie marketingowe pośredników
• Budowa świadomości marki
• Prowadzenie social media
• Fotografia produktowa w terenie
• Budowanie długoterminowych relacji z pośrednikami zagranicznymi
• Prowadzenie kont Allegro oraz OLX
• Projektowanie i wdrażanie nowych produktów

08.2018 - nadal

Współpraca z firmą:
TRANSTAL

Zakres obowiązków:
• Prowadzenie sklepu www (transtal.com)
• Prowadzenie konta allegro, olx
• Tworzenie opisów produktów i ich dodawanie do kanałów sprzedaży.
• Fotografia produktowa
• Grafika na potrzeby strony oraz social media

Jesteś zainteresowany? Napisz do mnie!